Ontdek het zorgportaal van VcareAls zorg gerelateerde organisatie heeft u er baat bij dat zorgprocessen gestroomlijnd, efficiënt en minder druk leggen op de daadwerkelijke zorg. Vcare is een organisatie die een online zorgportaal heeft ontwikkeld dat volledig in de cloud draait. Het portaal, Vcare connect, fungeert als een dashboard van waaruit u alle Vcare applicaties kunt beheren. Deze Vcare applicaties zijn doorontwikkeld en afgestemd aan de wensen van onze klanten. Dit dashboard is een veilig en betrouwbaar telefonie en ICT platform dat naadloos geïntegreerd kan worden op de meest bekende HIS en HAPS systemen in Nederland. Zo hebben wij al koppeling gerealiseerd met de systemen van Chipsoft, Topicus en PharmPartners. We lichten een enkele van onze applicaties nader toe. Webbased gesprek via internet op de computerVcare operator is één van onze meest gebruikte applicaties bij onze klanten. Met deze applicatie wordt het telefonie verkeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het internet afgehandeld. Dankzij webbased gespreksbeheer kan de receptie of assistenten visueel op het scherm van de computer binnenkomende en uitgaande gesprekken voeren. Andere voordelen van een gesprek via internet zijn;
Veilig gesprekken opnemen tijdens het bellenVoor zorgmedewerkers die hulp aanbieden over de telefoonlijn kunnen gesprekken waardevolle informatie opleveren. Daarom worden gesprekken vaak opgenomen zodat achteraf analyses gemaakt kunnen worden om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Met Vcare recorder kunt u eenvoudig direct een gesprek opnemen terwijl u belt. De applicatie neemt de gesprekken op en slaat deze veilig op, op 2 aparte gescheide locaties voor een periode van tenminste 2 jaar of langer. Alle opgeslagen data voldoet aan de AVG wetgeving en richtlijnen t.a.v. waarborging privacy. Dat wordt nogmaals bekrachtigd, doordat de data versleuteld wordt opgeslagen en om toegang tot de versleutelde gegevens te krijgen ( waarbij automatisch wordt geregistreerd wie op enig moment de informatie opvraagt ) maken wij gebruik van drievoudige authenticatie, zoals bijvoorbeeld ook gebruikelijk is bij online bankieren. Direct de juiste gegevens bij de hand met Vcare number entryAanvullend op Vcare operator biedt number entry een extra tijdswinst op voor medewerkers. Om namelijk zo snel mogelijk patiëntinformatie inzichtelijk te krijgen, zonder fouten, kan door middel van een BSN, postcode of geboortedatum direct de juiste gegevens worden opgehaald. Wist u dat dit gemiddeld al 20 seconden per gesprek kan schelen? En dankzij de koppeling tussen Vcare en uw informatiesysteem wordt het telefoonnummer automatisch gevalideerd.
24/7 – 7 dagen per week helpdeskDe technische dienst van Vcare staat 7 dagen per week voor u klaar in geval van storingen. Daarnaast bieden een 99% uptime op al onze verbindingen en zijn we altijd bereikbaar voor vragen of support per email. Onze data- en ICT experts houden onze systemen nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat alles goed blijft doordraaien. |
https://www.vcareconnect.nl |