Maak je merk zichtbaar met papieren tassenAls je een winkel of horecazaak hebt en goederen of eten / drinken verkoopt, dan heb je vast en zeker tasjes in je winkel of zaak. Deze tasjes maken het voor de klant gemakkelijker om het aangekochte product mee naar huis te vervoeren. Het weggeven van plastic tasjes is al een tijd verboden, omdat dit natuurlijk niet goed is voor het milieu. Het weggeven van papieren tassen mag nog wel steeds en dat is dan ook een heel goed idee. Waarom je met papieren tassen zou moeten werken in jouw zaak? Mooi uiterlijkAllereerst is een papieren tas natuurlijk mooi. Het is een luxe dat je de klant een tas meegeeft en een papieren tas geeft dat luxe gevoel nog eens een boost. Papieren tassen dragen fijn en zijn daarnaast op allerlei manieren te bedrukken. Kies jij voor jouw logo of maak je er een uitgebreidere print van? Je kunt bijvoorbeeld ook het adres van je zaak of een leuke slogan op de tas vermelden. Hoe dan ook, je papieren tassen bedrukken zorgt voor een mooi en herkenbaar van de tas en kan dus een interessante optie zijn om je in te verdiepen. Daarover hieronder meer! Zichtbaarheid door de regioDat brengt ons meteen bij het volgende punt. Denk goed na wat je op je tas laat bedrukken want deze gaat zichtbaarheid creëren in de regio. Tassen worden gezien wanneer mensen hiermee door het dorp of de stad lopen en dit wordt bewust en onbewust opgeslagen bij de consument die later misschien wel jouw klant wordt. Zorg er dus voor dat de naam en het logo in ieder geval goed zichtbaar zijn. Beter voor het milieuZoals in de inleiding al genoemd zijn plastic tassen verboden door de overheid. Althans, ze zijn niet verboden, maar het is wel verboden deze gratis aan de klant mee te geven. Papieren tassen mogen nog wel en dat zegt al meteen een heleboel: papieren tassen zijn vaak afbreekbaar en daarom een stuk beter voor het milieu. Maak je meteen een mooi statement met je tas! Te hergebruikenEen stevige papieren tas kan best wel eens een aantal keer meegaan. Dat is heel handig, want dan gebruikt je klant hem zo opnieuw om spullen in te vervoeren en op deze manier creëer je dan weer opnieuw zichtbaarheid in je regio. Als je geluk heb, wordt de tas zelfs meegenomen tot buiten de regio en krijgt je tas met daarop je logo nóg meer aandacht. Dit kan natuurlijk altijd nieuwe klanten opleveren, dus dat is nooit verkeerd. |